تورا در عین دوری دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت0:16---12 خرداد 1393
به عشق کسی که بهت میگه" دوستت دارم" شک کن,چون عشق بیصدا و محبت بی زبان است!!

-_-@@Darya@@-_-
ساعت9:31---30 ارديبهشت 1393

خدایا!!!

اغوشت را امشب به من میدهی؟

برای گفتن...!!

چیزی ندارم....

اما برای شنفتن حرفهای تو،

گوش بسیار...

می شود من بغض کنم؟

تو بگویی:

مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی؟..

می شود بیایی؟

تمنا می کنم......تمنا



-_-@@Darya@@-_-
ساعت9:31---30 ارديبهشت 1393

یه آدم هایی هستن که می خندن …

خیلی زیاد هم می خندند

ولی همیشه. . .



حرفهاشون ، غمهاشون ،مشکلاتشون


اینها چیزهایی هست که میریزند توی دلشون

و در دلشون هم کاملا قفل می کنن

و کسی هم داخل دلشون راه نمیدن

تا بفهمه اون تو چه خبره

و شاید هیچ وقت درکش نمی کنید

چون… بلد نیست منت بزاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو